Newsletter

Stáhněte si vaši mobilní aplikaci zdarma Plzeň Plaza ? Klikněte zde

Kariéra

>> Calzedonia: prodejní asistent/ka na poloviční pracovní úvazek

Calzedonia je pro nás atraktivní italskou módní značkou. Světem nádherných plavek a luxusního punčochového zboží!

Vnímáte to stejně? Pak vítejte!

Jmenuji se Kristýna, oblastní manažerka a pro naši prodejnu značky Calzedonia hledám prodejní asistenty/tky na poloviční pracovní úvazek.

S námi bude mít Vaše kariéra styl!

Profesionální zákaznický servis je pro nás klíčem k úspěchu. Máte zkušenosti s prodejem, nadšení pro práci v obchodě, příjemné vystupování a upřímný úsměv? Tak to jste náš/naše!

A proč byste měl/a pracovat právě pro nás? Co nás odlišuje od jiných zaměstnavatelů?

  • Jsme stabilní úspěšná společnost, jejíž produkty si zamilovaly miliony klientů po celém světě.
  • Vstřícné pracovní prostředí u nás není jen prázdným pojmem.
  • Uniformu si vyberete dle svého vkusu a preferencí ze sortimentu naší značky.
  • Nemusíte si dělat starosti s náklady na obědy, dostanete od nás stravenky plně hrazené naší společností v hodnotě 100 Kč za odpracovaný den, tj. průměrně 2000 Kč čistého měsíčně ke mzdě!
  • Po zkušební době si s námi můžete začít užívat i výhod cafeterie – 300 Kč čistého měsíčně na zdraví, volný čas, sport, vzdělávání a kulturu!
  • Nabízíme celkovou základní odměnu 10.950 Kč/měs. A s naším progresivním prémiovým systémem si můžete vydělat až 12.950 Kč/měs.
  • A protože si svoje zaměstnance hýčkáme, poskytujeme jim zaměstnaneckou slevu na veškeré produkty značky Calzedonia!
  • K tomu Vám ještě navíc přidáme slevu na produkty značky Intimissimi a Tezenis!

Zaujala jsem Vás?

V tom případě mi pošlete svůj životopis na adresu: kristyna.truksova@calzedonia.cz

Můžeme Vám totiž nabídnout ještě mnohem víc!

 __________________________________________________________________ 

>> TECHNICKÝ MANAŽER OC PLZEŇ PLAZA

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti:

  • Technický manažer samostatně či ve spolupráci s ostatními členy týmu ředitelství Obchodního centra Plzeň Plaza zajišťuje následující činnosti:
  • Navrhuje řediteli centra krátkodobý a dlouhodobý plán údržby a/nebo renovace centra. Připravuje ve spolupráci s ředitelem centra několikaletý plán prací včetně rozpočtů na tyto práce (CAPEX). Zajišťuje čerpání těchto rozpočtů a provádí kontrolu (v SAP) fakturace dodavatelů. Odůvodňuje výdaje nad schválený rozpočet.
  • Koordinuje činnosti veškerých externích organizací zajišťující technické služby pro provoz centra (zejména úklid, údržba a ostraha).
  • Vypisuje výběrová řízení pro externí organizace zajišťující technické služby pro provoz centra nejdéle po 3 letech.
  • Samostatně vede jednání s externími dodavateli o předmětu jejich plnění.
  • Vedení evidence veškeré projektové, stavební a technické dokumentace centra, zajišťuje evidenci všech změn a úprav v dokumentaci současného stavu.
  • Zajišťuje včasné a řádné vypracování veškerých revizních zpráv a zkoušek technologických zařízení centra a jejich případné předávání orgánům státní správy.
  • Sjednává optimální dodávky energií a placení záloh, diagramů, režimu apod. vždy s ohledem na maximální efektivitu a hospodárnost sjednaného plnění.
  • Zajišťuje podklady pro řádnou přefakturaci spotřeby médií nájemcům centra.
  • Koordinuje realizaci stavebních prací v nájemních prostorách. Eviduje potřebné atesty a revize v prostorách nájmu.

Kvalifikační předpoklady

  • VŠ vzdělání technického směru
  • Angličtina na komunikativní úrovni
  • Pokročilou znalost MS Office (zejména MS Excel) a základy práce s Autocad
  • Praxe na obdobné pozici výhodou
  • Zaměstnanecké výhody a benefity
  • Pracovní smlouva na dobu neurčitou
  • Příjemné pracovní prostředí a přátelskou atmosféru
  • Motivační finanční ohodnocení
  • Odborné vzdělávání a jazykové kurzy
  • 5 týdnů dovolené
  • Stravenky a příspěvek na sport a kulturu
  • Penzijní připojištění po roce zaměstnání
  • Možnost nástupu IHNED

Kontakt: Miroslava Frydrychová, miroslava.frydrychova@klepierre.com, 257 090 634

__________________________________________________________________ 

>>Přidej se k nám do týmu obchodu H&M

Vyber si svojí lokalitu, abys měl práci blízko domovu!

POKUD:

  • se zajímáš o módu,
  • umíš poskytnout vysokou úroveň zákaznického servisu,
  • máš rád/a rychlé pracovní tempo,
  • umíš převzít iniciativu a pracovat pod tlakem,
  • jsi ochotný/á pracovat ve směnném provozu (také během víkendů).

Můžeme ti nabídnout:

  • 131 Kč/hod pro částečné úvazky
  • Dlouhodobý kontrakt,
  • Flexibilní pracovní dobu,
  • Interní školení,
  • Možnost kariérního rozvoje,
  • Zaměstnaneckou slevu,
  • Dotovanou Multisport kartu,
  • Stravenky,
  • Bonus za doporučení zaměstnance
  • Věrnostní program pro dlouholeté zaměstnance,

Zeptej se na volnou pozici na naší prodejně u vedoucího prodejny nebo nás můžeš kontaktovat na emailu prace.cz@hm.com

ZAČNI PRACOVAT VE SVÉM STYLU!

___________________________________________________________________________ 

>>Přijmeme asistentku(ta) prodeje a brigádnici(ka) do prodejny se značkovou obuví DESTROY do OC Plaza v Plzni. Nástup možný ihned. Informace na prodejně, nebo na tel. 727 896 980

___________________________________________________________________________________________________

>>CCC, JDU SI PRO NOVOU PRÁCI
HLEDÁME FANOUŠKY NAŠICH BOT A KABELEK
Staňte se součástí našeho týmu a buďte celý den obklopeni tím, co máte rádi.
PRÁCE U NÁS JE JAKO KVALITNÍ BOTA, KTERÁ MÁ:

• Solidní a pevnou podrážku = STABILNÍ ZÁKLADNÍ MZDA OD 17.500 Kč
• Svršek z pružné kůže = FLEXIBILNÍ OBRATOVÉ PRÉMIE DLE VÝKONU
• Mnoho atraktivních doplňků = ŠIROKÁ ŠKÁLA BENEFITŮ
Přijďte si ve vašich nových botách pro novou práci!
e-mail: cz_kariera@ccc.eu             telefon: 233 085 347
___________________________________________________________________________________________________

>>SCANquilt, bytový textil,

česká značka, která provozuje 49 prodejen po celé ČR.

Přijmeme Asistentku prodeje pro plzeňskou prodejnu na hlavní pracovní poměr.
 
Požadujeme:
- příjemné vystupování
- zájem o zákazníka v přátelském rozhovoru
- ochota pracovat ve 12 hodinových směnách (dlouhý, krátký týden)
- zkušenosti s prodejem vítány, pokud je nemáte, vše Vás naučíme, jediné co požadujeme, je chuť tuto práci dělat.

Nabízíme:
- zaměstnání na HPP ve stabilní české společnosti
- příjemné pracovní prostředí a přátelský kolektiv
- na pokladním PC Vás naučíme, je to jednoduché
- zaměstnanecké slevy
- stravenky.

Životopis prosím zašlete na e-mail: vachek@silex.cz

 ____________________________________________________________________________________________________

>> Do prodejny Orsay hledáme prodejní asistentku

Pro firmu Orsay hledáme kandidáta/ku pro pozici prodejní asistentka na plný i částečný úvazek. Práce v Orsay je více než pouhé pracovní místo! Nabízíme mnoho možností individuálního rozvoje! V případě zájmu zaneste svůj životopis přímo na pobočku nebo zašlete na e-mail 505.shop@orsay.com

_____________________________________________________________________________________________________

>> Sales Assistant do prodejny ORSAY

Přidejte se k nám, pokud:

Vás zajímá móda
Často se usmíváte a jste energickou osobou s kladným přístupem k životu
Líbí se Vám týmová práce

K Vašim úkolům budou patřít:

Budování a upevňování vztahů se zákazníky
Poradenství v oblasti vytváření vlastního stylu zákaznice
Realizace prodejních cílů

Nabízíme:

Zajímavou a dynamickou práci v mezinárodním podniku
Pracovní smlouvu
Flexibilní pracovní dobu
Atraktivní prémiový systém odměňování
Personální slevy

Volna pozice je na HPP.

Životopisy lze zanechat v obchodu ORSAY

_____________________________________________________________________________________________________

>> Prodavač/pokladní Terranova

Jsi schopná/ý pracovat na směny (krátký/dlouhý týden), nebojíš se používat ruce a nohy při práci na obchodě, máš rád/a kontakt s lidmi a víš o sobě, že zapadneš do party? Zajímá Tě navíc móda a jsi ochotná/ý párkrát do měsíce zůstat v práci o něco déle?
Pak se Ti u nás nejspíše bude líbit pracovat!

Pracovní náplň:
· práce na pokladně,
· doplňování zboží na prodejní ploše,
· chystání zboží v rámci manipulačního prostoru v zázemí prodejny.

Co nabízíme:
· zajímavé mzdové ohodnocení,
· zaměstnanecké benefity,
· stabilní zaměstnání,
· pracovní poměr na dobu neurčitou.

_____________________________________________________________________________________________________

>> Pro prodejnu Mohito hledáme vhodné kandidáty/tky na pozici Prodejní asistent/ka-prodavač/ka. 
Náplň práce: 
- komunikace se zákazníky 
- prodej 
- starost o úklid prodejny 
- práce na pokladně 
Požadujeme 
- ochotu učit se novým věcem 
- zkušenosti s prodejem oděvů výhodou
- zkušenosti popř. cit pro visuální stránku obchodu 
- časová flexibilita 
Nabízíme: 
- zaškolení 
- možnost profesního růstu 
- bonusy 
- příjemné pracovní prostředí v přátelském kolektivu 

Své životopisy posílejte na email: zamestnani@lppsa.com a do předmětu uveďte Mohito Plzeň

_____________________________________________________________________________________________________

>> H&M: Máš rád(a) práci s lidmi a překonávání výzev ti není cizí? Láká tě práce v módě a v inspirativním, stále se měnícím prostředí? Přidej se k nám!

Momentálně máme volné tyto pozice v Plzni.

Prodejní poradce, plný úvazek:
http://career.hm.com/content/hmcareer/cs_cz/findjob/jobs/imported/2016/8/1/00188518.html
 
Prodejní poradce, částečný úvazek:
http://career.hm.com/content/hmcareer/cs_cz/findjob/jobs/imported/2016/8/1/00180754.html
 
Hlavní pokladní:
http://career.hm.com/content/hmcareer/cs_cz/findjob/jobs/imported/2016/8/1/00184738.html
 
Vedoucí oddělení:
http://career.hm.com/content/hmcareer/cs_cz/findjob/jobs/imported/2016/8/1/00184740.html

_____________________________________________________________________________________________________

>> Přijmeme prodavačky do prodejny CORIAL

Požadujeme:

  • příjemné vystupování
  • výborné komunikační schopnosti
  • ochotu učit se nové věci
  • zájem o obchod – aktivní přístup k zákazníkovi
  • znalost práce na PC
  • vyučení v oboru není podmínkou

Nabízíme:

  • zajímavou a kreativní práci v atraktivním prostředí
  • zaměstnanecké výhody
  • odborné zaškolení

V případě zájmu prosím zasílejte své životopisy na email zamestnani@goldtime.cz.

Do předmětu zprávy uveďte: Corial/Plzeň. Nástup 1.9.2016.

_____________________________________________________________________________________________________

>> SCANquilt, bytový textil, česká značka, která provozuje 43 prodejen po celé ČR přijme Asistentku prodeje pro plzeňské prodejny na hlavní pracovní poměr. 

Požadujeme:
-          příjemné vystupování
-          zájem o zákazníka v přátelském rozhovoru
-          ochota pracovat ve 12 hodinových směnách  (dlouhý, krátký týden)
-          zkušenosti s prodejem vítány, pokud je nemáte, vše Vás naučíme, jediné co požadujeme, je chuť tuto práci dělat.

Nabízíme:
-          zaměstnání na HPP ve stabilní české společnosti
-          příjemné pracovní prostředí a přátelský kolektiv
-          na pokladním PC Vás naučíme, je to jednoduché
-          zaměstnanecké slevy
-          stravenky.

Životopis prosím zašlete na e-mail: vachek@silex.cz

_____________________________________________________________________________________________________

Vermont Holding a.s., která na území ČR zastupuje značky GANT, La Martina, Peak Performance, Chaps, Nautica, Odd Molly.
Do našeho týmu hledáme nového kolegu/kolegyni na pozici:
>> STORE ASSISTANT na prodejnu GANT

Jaká bude Vaše pracovní náplň?
- Prezentace a prodej zboží z nabízeného sortimentu GANT, poskytování poradenské služby zákazníkům
- Budování dobrých vztahů se zákazníky
- Spoluzodpovědnost za dosahování očekávaných výsledků prodeje
- Zodpovědnost za svěřené prostředky na prodejně
- Příjem, kontrola, reklamace, příprava k prodeji a údržba zboží
- Provádění inventarizace zboží, peněžních prostředků a majetku společnosti na prodejně

Co od Vás očekáváme?
- Zkušenosti s prodejem oděvů
- SŠ vzdělání
- Cit pro styl a módní trendy
- Pro-klientský přístup
- Příjemný vzhled a vystupování
- Tah na branku
- Týmového partnera s motivací k prodeji
- Znalost angličtiny na komunikativní úrovni, ruština výhodou
- Počítačové znalosti – Microsoft (Excel, Word, Outlook - základy), práce s internetem

Co bychom Vám rádi nabídli?
- Zaměstnání v úspěšné a dynamické mezinárodní společnosti
- Atraktivní platové ohodnocení a bonusy
- Příspěvek na stravování
- Možnost kariérního růstu a vzdělávání
- Přátelský kolektiv
- Práci v designovém prostředí

Kdy už se k nám můžete přidat?
- IHNED

Podmínky výběrového řízení:
Pokud máte zájem o tuto pracovní pozici, zašlete nám co nejdříve Váš strukturovaný životopis s aktuální fotografií na e-mailovou adresu kristyna.suchomelova@vermont.eu

_____________________________________________________________________________________________________

>> Prodavač/ka pokladní- Mohito

Hledáte své uplatnění v mezinárodní oděvní firmě? Máte rádi módu a komunikaci s lidmi?
Pak hledáme právě Vás.

Náplň práce:

● příprava a prodej zboží
● komunikace se zákazníky - poradenství
● práce s pokladnou

Požadujeme:

● chuť a ochotu pracovat
● příjemné vystupování a kladný vztah k módě
● výborné komunikační schopnosti
● vyučení nebo praxe v oboru výhodou
● uživatelskou úroveň práce na PC

Nabízíme:

● odpovědnou a různorodou práci
● zaškolení
● možnost profesního růstu
● příjemné pracovní prostředí

Nástup: možný ihned nebo dohodou.

#JustAsk

Odpovíme
během hodiny
na našem facebooku

Položte vaši otázku
Otevírací doba

CENTRUM VAŠICH KULTURNÍCH AKCÍ

Telefon : 374 809 300
> Kontaktujte nás

Top